شهر امن تر زندگی بهتر شهرها به طور کلی از مردمانی با قومیت های مختلف تشکیل شده اند و دارای سیستم های پیچیده ای برای مسکن، حمل و نقل، بهداشت، آب و برق، ارتباطات و … هستند به همین دلیل ممکن است وقوع جرم و جنایت، ترافیک و … خسارات جبران ناپذیری در زیرساخت های […]

برچسب‌ها: نظارت تصویری هوشمند شهری

شهر امن تر زندگی بهتر

شهرها به طور کلی از مردمانی با قومیت های مختلف تشکیل شده اند و دارای سیستم های پیچیده ای برای مسکن، حمل و نقل، بهداشت، آب و برق، ارتباطات و … هستند به همین دلیل ممکن است وقوع جرم و جنایت، ترافیک و … خسارات جبران ناپذیری در زیرساخت های شهرها بر جای بگذارند. در این شرایط، دولت برای اطمینان از امنیت عمومی و هوشمند سازی شهرها به یک سیستم نظارتی تصویری هوشمند پیشرفته نیاز دارد.

ویرا ارتباط عرضه کننده پیشرو در زمینه سیستم های نظارت تصویری هوشمند شهری و شرکت ارائه دهنده راهکارهای نظارت تصویری در ایران می باشد. ویرا ارتباط با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اعتماد و مجهز به تکنولوژی های روز دنیا و داشتن تجربه غنی در صنعت نظارت تصویری شهری،  راهکارهای جامع برای مقابله با چالش های امنیتی شهر ارائه کرده است.

فواید استفاده از سیستم نظارت تصویری هوشمند در سطح شهر :

¤ کمترین هزینه های زیرساختی ممکن به دلیل چندین برابر کمتر بودن تعداد دوربین های مورد نیاز در مقایسه با راه حل های معمولی .
¤ پوشش مقرون به صرفه حتی مناطق بسیار بزرگ با سیستم حسگر چند کانونی Panamera®
¤ پشتیبانی از پرسنل واکنش اضطراری با ارزیابی وضعیت دیجیتال .
¤ بالاترین استانداردها برای حفاظت از داده ها و امنیت سایبری .
¤ کاهش حجم کار اپراتورها با سیستم های کمکی مبتنی بر هوش مصنوعی .
¤ تجزیه و تحلیل جمعیت و شمارش افراد .
¤ یکپارچه سازی زیرساخت های حیاتی .

بیشتر بدانید :

با سیستم نظارت تصویری هوشمند یک شهر امن بسازید.

از تصویر ویدئو گرفته تا تجزیه و تحلیل و مدیریت داده ها
توسعه فنی در منطقه “شهر امن” در حال حاضر دستخوش تغییرات عظیمی شده است: فناوری امنیت ویدیویی متعارف به طور اجتناب ناپذیری به یک ابزار همه جانبه تبدیل می شود. البته، بیشترین توجه بر قابلیت‌های تجزیه و تحلیل جدید ارائه شده توسط استفاده از هوش مصنوعی (AI) و سایر فناوری‌های نوآورانه است، اما همچنین جمع‌آوری داده‌های بدون تصویر برای تولید داده‌های ناشناس متمرکز شده است.

این راه را برای گزینه‌های کاملاً جدید برای استفاده از فناوری ویدیو به عنوان تأمین‌کننده داده برای برنامه‌های «شهر هوشمند» باز کرده است.